piątek, 20 czerwca 2014

CZYTAĆ, WAŻNE.

Okej, to na wstępie: to nie był rozdział, nie jest i nie będzie i NIE WIEM KIEDY POJAWI SIĘ NASTĘPNY.
Cierpię aktualnie na brak weny i za nic nie mogę się zabrać do pisania, po prostu nie mam pomysłów, so super. Bardzo Was przepraszam, ale nic nie poradzę, no, nie mam weny i chuj (herbata, haha, nie nic) :)

PRZESTAJĘ DODAWAĆ ROZDZIAŁY CO ŚRODY, TO NIE MA SENSU, BO SIĘ ŚPIESZĘ I WYCHODZĄ MI DO KITU :) JAK COŚ WYMYŚLĘ MĄDREGO TO DODAM. OKEJ?

NIE WIEM CZY ZAUWAŻYŁYŚCIE, ALE W WIDOKU KOMPUTEROWYM PO LEWEJ STRONIE EKRANU JEST TAKI 'GADŻET' (czy jak tam to nazywają, wiecie o co chodzi) I PODAJE W NIM PRZYBLIŻONY CZAS POJAWIENIA SIĘ NASTĘPNEGO POSTA. TAM PATRZCIE, BO NIE BĘDĄ CO ŚRODY, TYM BARDZIEJ W WAKACJE, WYJAZDY ITD., ITP., ETC., ETC. :)

No, to chyba tyle. Jeszcze raz przepraszam, w ogóle ostatnio często przepraszam, ale dobra. To przepraszam Was one more time i dzięki tym, którzy ciągle są :)) DZIĘKUJĘ ♥

BTW, ZARAZ WAKACJE, YEAH! CIESZMY SIĘ XD

TO, ŻE NIE BĘDĄ CO ŚRODY NIE ZNACZY, ŻE NIE MOGĄ POJAWIĆ SIĘ Z DNIA NA DZIEŃ, JAK MNIE WENA DOPADNIE. NIE MARTWCIE SIĘ, TO SIĘ RACZEJ NIE ZDARZY :)
MAM DOBRY HUMOR, LOL.

DOBRANOC MISIE X

Mary :3 ;*

Mam nadzieję, że wszystko zrozumiałe. Jak macie jakieś pytania, pytajcie pod tym postem, na pewno odpowiem (yay) na >ASKU< lub >TWITTERZE< :)

LUV YA XX

+ Walnę suchara, okej?

- CO ROBI SAMOBÓJCA W TOALECIE?
- PRÓBUJE SIĘ ZAŁATWIĆ.

XDDD

IDK, MNIE TO ŚMIESZYY A WAS?

OK, KOLOROWYCH X

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za komentarze :))
Pamiętajcie, że każdy komentarz daje motywację! ♥

Szablon by S1K