niedziela, 9 lutego 2014

Dziękuję <3

Chciałam Wam bardzo podziękować za ponad 1000 wyświetleń, za to, że czytacie, komentujecie (choć wiem, że mogłoby być lepiej :D ) . To wszystko naprawdę dużo dla mnie znaczy, kiedy tylko widzę jakiś nowy komentarz to mam takiego banana na twarzy, że nie macie pojęcia :* Kocham Was za to wszystko!

+ taka dobra wiadomość - mam tu internet, więc rozdział 8 powinien pojawić się w środę albo czwartek, a może nawet wcześniej :)) Rozdział 6 jutro; już mam napisany - trochę inny, ale co tam :3

JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ <3333

4 komentarze:

  1. Przed chwilą przeczytałam wszystkie twoje imaginy. I są świetne ! ;D A teraz czekam na 6 rozdział, bo bez niego nie ogarniam 8 xD Wpadnij do mnie jak masz czas ;-)

    www.alex-story-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż tyle dla cb znaczymy?? xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś zainteresowana zwiastunem opowiadania ?
    Zapraszam tutaj
    http://nasze-zwiastuny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje !
    Zapraszam do siebie, liczę na szczery komentarz www.very-crazy-duo.blogspot.com ;****

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze :))
Pamiętajcie, że każdy komentarz daje motywację! ♥

Szablon by S1K